Tuesday, December 2, 2014

TEH BELALAI GAJAH PLUS DAUN DURIAN BELANDA & JUS BELALAI GAJAH APRICOT B17

TEH BELALAI GAJAH PLUS DAUN DURIAN BELANDA & JUS BELALAI GAJAH APRICOT B17

 
 JOM DAPATKAN TEH
Teh belalai gajah
PLUS
daun durian belanda


RM45.00
20sachet x 2g
POSTAGE RM 6 SM / RM 9 SS


Merawat semua jenis Kanser (Cancer).●Merawat Thalassaemia.
●Merawat Masalah Haid Tidak Teratur.
●Merawat Sembelit.
●Merawat Masalah Sukar Buang Air Besar.
●Merawat Masalah Thyroid.
●Merawat Sakit Belakang.
●Merawat Penyakit Migrin.
●Merawat Masalah Kelesuan.
●Merawat Masalah Asma (Semput)
●Merawat menurunkan Kadar Gula.
●Merawat Penyakit Buasir.
●Merawat Eksim atau Dermatitis (Permasalahan pada kulit seperti radang, kulit kegatalan, kemerahan, biasanya pada tangan dan kaki dan lain-lain).
●Merawat Bengkak.
●Merawat Ketumbuhan/Tumor.
●Merawat dan Melegakan Rasa Senak Pada Perut.
●Merawat dan mencegah Kanser Kolon (usus)

●Merawat Masalah Kemurungan, Melindungi hati, Meningkatkan Tenaga, Melegakan keletihan, Meningkatkan Imun sistem dan melancarkan fungsi darah.
●Merawat Penyakit buah pinggang.

●Merawat Penyakit Darah Tinggi.
●Merawat Penyakit Kencing Manis (Diabetes).
●Merawat Radang Prostat.
●Merawat Asid Urid Tinggi (Toksid dalam badan).
●Merawat Gastrik.
●Merawat Penyakit Gout.
●Merawat Tahap Kolesterol Tinggi.
●Merawat Penyakit Aplastic Aneamia (adalah satu keadaan yang mana sum-sum tulang tidak menghasilkan sel-sel baru yang mencukupi untuk mengisi sel-sel darah).
 

Cara hidangan  : 
Minum 1 uncang teh setiap hari. 1 uncang teh untuk secawan air panas (250ml). Rendam 1 uncang teh dalam air panas selama 5 minit & sedia untuk diminum. 1 uncang teh boleh direndam sebanyak 2 kali.


Kajian Sains Mengenai Durian Belanda
 
Buah durian belanda ni, berbeza dengan buah durian yang menjadi kegemaran kita rakyat Malaysia. Durinya agak lembut dan tidak berbau seperti durian biasa yang keras dan punyai bau yang begitu kuat.

Menurut satu kajian tertutup pengusaha ubatan dunia mendapati bahawa durian belanda adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang menakjubkan dengan 10 ribu kali ganda lebih kuat daripada kimoterapi.

Buah durian belanda ini telah terbukti sebagai anti kanser yang sangat hebat dan mampu untuk menyembuhkan segala jenis kanser. Khasiatnya juga mampu untuk melawan bakteria, fungus, parasit dan cacing. Dan bukan itu sahaja, buah ini juga mampu untuk menurunkan tekanan darah tinggi, stress dan menornalkan sistem saraf yang kurang baik.

Institut Sains Kesihatan Amerika telah mendapati bahawa pokok dan buahnya mampu untuk:

Menyerang sel kanser secara berkesan dan semulajadi TANPA rasa mual, penurunan berat badan, keguguran rambut sebagaimana yang berlaku akibat kesan sampingan kimoterapi.
Meningkatkan sistem imun tubuh dan mencegah daripada berlakunya jangkitan.
Mampu untuk menambah tenaga dan penampilan fizikal menjadi semakin baik.

Sebuah farmasi yang terbesar di Amerika turut menguji kehebatan Durian belanda ini pada lebih dari 20 makmal miliknya sejak tahun 1970-an hingga pada tahun berikutnya. Hasil daripada kajian ekstrak(sari) buah ni:
Berkesan membunuh sel jahat daripada 12 jenis kanser yang berbeza. Antaranya, kanser usus besar, kanser payudara, kanser prostat, kanser paru-paru dan kanser pankreas.
Berkesan 10 ribu kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser jika dibandingkan dengan Adriamycin dan kimoterapi.
Berbanding dengan rawatan kimoterapi, ekstrak durian belanda hanya memburu dan membunuh sel-sel yang tidak elok secara efektif dan tidak membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat/baik.
Hasil daripada kajian ini telah mengejutkan para penyelidik dari Institut Sains Kesihatan apabila mendengar keajaiban durian belanda. Ianya telah terbukti sebagai pohon yang mampu membunuh sel kanser secara berkesan.

The National Cancer Institute telah memulakan penyelidikan ilmiah yang pertama pada tahun 1976. Sebagai hasil, mereka telah berjaya membuktikan bahawa daun dan batang kayu dari pohon ini mampu untuk merawat kanser dengan menghancurkan sel-sel kanser. Namun malangnya, hasil daripada penyelidikan ini tidak diperhebahkan hanya kerana kepentingan beberapa pihak.

Satu lagi kajian yang dilakukan oleh The Journal of Natural Products telah menyatakan bahawa kajian yang dilakukan oleh Catholic University yang dijalankan di Korea Selatan, turut menyokong bahawa durian belanda ini mempunyai kesan sehingga 10 ribu lebih baik berbanding Adriamycin dan kimoterapi kerana mempunyai sejenis unsur kimia yang terkandung didalamnya.

Kajian di Purdue Universiti pula telah membuktikan bahawa daun durian belanda mampu mebunuh sel kanser dengan berkesan, terutama sel kanser daripada kanser prostat, pankreas dan paru-paru.

Banyak kajian yang dilakukan yang kita tak tahu. Namun, kesemua hasil kajian menyokong satu sama yang lain. Bahawa durian belanda merupakan pembunuh semulajadi kanser yang sangat efektif. Harap dengan post kali ini, dapat membantu kawan-kawan kita untuk menjadi lebih sihat. Sila share post ini dengan kawan-kawan yang lain.



Photo: ★★Teh Daun belalai gajah + daun durian belanda RM35 x 20uncang

☆☆ Jus daun belalai gajah + Apricot B17. RM68 x 450ml

♥Meningkatkan sistem imun dan merangsang limfosit dan malerofey. Melawan bakteria, virus, sel tumor dan toksin.

♥Mengandungi Litinan iaitu ubat anti kanser juga sebagai terapi imun untuk kanser paru-paru, usus, servicks dan payudara.

♥anti radang, anti bakteria, anti parasit, anti tumor, anti oksidan, melindungi dari kerosakkan DNA dan sel.

♥merawat gangguan kardiovaskular, memecah darah beku, mengatur tekanan darah, merendahkan kandungan kolestrol dan kawalan darah.

♥melegakan dan merawat paru-paru, pernafasan serta penghadaman.

♥melindungi hati dari penyakit Hepatitis dengan meningkatkan proses detoksifikasi.

♥mengawal atur darah : anti-thrombotik dan merendahkan tekanan darah.

♥mencuci buah pinggang dan darah kotor

♥menambah darah untuk proses pembedahan wanita selepas bersalin.


Teh Daun belalai gajah + daun durian belanda RM45 x 20uncang

☆☆ Jus daun belalai gajah + Apricot B17. RM68 x 450ml


Meningkatkan sistem imun dan merangsang limfosit dan malerofey. Melawan bakteria, virus, sel tumor dan toksin.

Mengandungi Litinan iaitu ubat anti kanser juga sebagai terapi imun untuk kanser paru-paru, usus, servicks dan payudara.

anti radang, anti bakteria, anti parasit, anti tumor, anti oksidan, melindungi dari kerosakkan DNA dan sel.

merawat gangguan kardiovaskular, memecah darah beku, mengatur tekanan darah, merendahkan kandungan kolestrol dan kawalan darah.

melegakan dan merawat paru-paru, pernafasan serta penghadaman.

melindungi hati dari penyakit Hepatitis dengan meningkatkan proses detoksifikasi.

mengawal atur darah : anti-thrombotik dan merendahkan tekanan darah.

mencuci buah pinggang dan darah kotor

menambah darah untuk proses pembedahan wanita selepas bersalin.
 
Bagaimana B17 membunuh sel kanser?
Hasil kajian Ahli sains dan Ahli Biokimia tentang B17 telah di bukukan dan dirakamkan dalam bentuk VCD yang bertajuk “World Without Cancer” oleh G. Edward Griffin dan “Alive & Well” : One Doctor's Experience With Nutrition in the Treatment of Cancer Patients. Telah disiarkan dalam rancangan di sebuah station Tv di Malaysia baru baru ini.

Fakta dari hasil kajian mereka, kita kena faham bahawa tubuh badan kita memerlukan beberapa enzim bagi tubuh melaksanakan tugasan mereka. Salah satu enzim yang berfungsi untuk menyahkan toxsin dalam badan adalah enzim yang dipanggil Rhodanese, boleh di jumpai dalam kuantiti yang banyak di seluruh tubuh kita. Kecuali pada bahagian yang ada sel-sel kanser.

Seterusnya badan kita mempunyai enzim yang di namakan Beta-Glucosidase dapat di perolehi dengan banyaknya pada setiap sel kanser. Beta-Glucosidase hanya berada pada sel kanser sahaja. Pada sel badan yang tidak ada sel kanser tidak terdapat enzim ini. Biji buah Apricot mempunyai kandungan Vitamin B17 yang paling tinggi di dunia. Vitamin B17 terdiri dari 2 bahagian glukosa, 1 Hidrogen Sianida dan 1 bahagian Benzaldehyde (pelali penahan sakit semulajadi ).

Apabila B17 memasuki kedalam badan manusia, ia akan dipecahkan oleh enzim Rhodanese. Rhodanese akan memecahkan Hidrogen Sianida dan Benzaldehyde kepada 2 bahagian, Thiocyanate dan Benzoic asid merupakan enzim yang sangat diperlukan oleh sel-sel yang sihat untuk menjalankan proses metabolisme. Hasil proses metabolisme enzim tersebut menghasilkan vitamin B12.

Lebihan dari proses metabolisme tersebut akan di keluarkan oleh sistem pembuangan kita. Vitamin B17 yang berada dalam tubuh kita tidak akan bertahan melebihi 80 minit ia harus diganti dengan pengambilan b17 dari biji apricot yang baru. Pengambilan biji apricot setiap 4 jam merupakan sebuah kaedah mengekalkan Vitamin B17 sentiasa berada dalam badan kita.

Bagaimana B17 Membunuh sel kanser

Apabila B17 bertemu dengan sel-sel kanser, ia tidak dapat di pecahkan sebab tidak terdapat enzim Rhodanese untuk memecahkannya kerana enzim Rhodanese tidak terdapat pada sel kanser. Pada sel kanser hanya terdapat enzim Beta-Glucosidase dengan banyaknya. Sebaliknya apabila B17 bertemu dengan enzim Beta Glucosidase, satu tindak balas kimia akan berlaku disini yaitu Hidrogen Sianida bergabung dengan Benzaldehyde.

Gabungan ini akan menghasilkan sebuah bahan yang akan membunuh dan membinasakan sel-sel kanser. Anda akan lihat sel-sel kanser yang mati berkecai keluar melalui air kencing. Proses ini biasanya mengambil masa dalam 2 minggu sahaja. Keseluruhan proses ini disebut sebagai “selective toxicity” atau ketoksikan selektif. Hanya sel-sel kanser sahaja di sasarkan untuk di musnahkan lihat gambar rajah di bawah.

Beginilah cara b17 dari biji apricot bekerja Ia telah terbukti dan berilustrasi untuk memusnah serta membunuh sel kanser dan menyuburkan sel yang sihat melalui B12. Jika anda melayari internet anda akan melihat fenomena ini digunakan Hospital Contreras di Mexico dan Harold Manner Hospital lebih 30 tahun yang lalu dan berjaya merawat 100,000 orang pesakit-pesakit kanser!.

Harapan kita untuk melihat budaya memakan biji apricot sebagai rawatan alternatif merawat pesakit kanser akan menjadi kenyataan apabila kesedaran ini menjadi satu budaya dalam kehidupan
PANTANG-PANTANG PESAKIT KANSER

Pesakit2 kanser perlu pantang drpd mengambil makanan di bawah
1. Gula tebu/prai
- perlu ganti dgn gula Stevia, gula merupakan makanan/sumber tenaga utama kepada sel2 kanser, kanser makin cepat merebak/membesar jika masih mengambil gula
2. Sebarang jenis produk susu/produk yang menagndungi susu - susu juga menjadi makanan/sumber tenaga kepada sel2 kanser yang akan merangsang pertumbuhan & perkembangan sel2 kanser
3. Sebarang jenis produk gamat/produk2 yang mengandungi gamat
- kerana gamat merangsang pertumbuhan sel, ini akan menyebabkan pertumbuhan sel2 kanser makin cepat, kanser mudah merebak
4. Sebarang jenis produk kolagen/produk2 yang mengandungi kolagen
- kerana kolagen merangsang & membantu dalam pertumbuhan/pembahagian sel, ini menyebabkan sel2 kanser mudah membiak & merebak
5. Daging merah/lembu/kambng/rusa
- kerana daging merah mengandungi Ferum (zat besi ) yang tinggi yang mana zat besi adalah bahan asas utama dalam pertumbuhan/pembiakan sel2 termasuk sel2 kanser. Pengambilan daging merah akan membantu sel2 kanser membahagi/membiak/bertumbuh/merebak dgn cepat

♡♡♡
DIHARAP SEMUA PESAKIT2 KANSER @
 WARIS/SAUDARA KEPADA PESAKIT KANSER AGAR DAPAT MENGIKUT PANTANG2 DI ATAS KERANA DAPAT MELAMBATKAN/MEMBANTUT PERTUMBUHAN SEL2 KANSER/TUMOR/KETUMBUHAN. PERLU DISIPLIN & USAHA YANG LEBIH UNTUK BERIKHTIAR DALAM MEMBANTU MERAWAT KANSER. INSYAALLAH DENGAN SEGALA USAHA KITA MUDAHAN2 DENGAN IZIN ALLAH DAPAT MERAWAT/MENYEMBUHKAN KANSER YANG DIHIDAPI. 

Monday, November 10, 2014

VELVET GLOW SKINCARE (VGS)

 VELVET GLOW SKINCARE (VGS)






KELEBIHAN VGS

*MENGHILANGKAN JERAGAT
*MENGURANGKAN JERAWAT
*MELICINKAN KULIT
*MENGHILANGKAN BINTIK HITAM
*MENEGANGKAN KULIT
*MENEGANGKAN KEDUTAN
*MENCERAHKAN KULIT DARI DALAM
*MENGECILKAN PORI
*MENGHILANGKAN PARUT-PARUT JERAWAT
*MERAWAT KULIT ROSAK
*SAMARATAKAN WARNA KULIT





Testimoni:


KANDUNGAN VGS BEBAS DARI BAHAN KIMIA ~
* COLLAGEN
*GLUTATHIONE
*SERBUK MUTIARA
*SARANG BURUNG WALIT
*KUNYIT

  VGS JUGA BERKESAN UNTUK MERAWAT.MENCERAH DAN MENGGEBUKAN KULIT DALAM MASA SEMINGGU PENGGUNAAN SECARA KONSISTAN , INSYA ALLAH  

  VGS SELAMAT DIGUNAKAN , HALAL DAN ADA KKM  





Cara Penggunaan :



 HARGA PASARAN:

RM100(SM) / RM105(SS)

Saturday, November 8, 2014

LOLLYS PINK SWEET SCRUB

LOLLYS PINK SWEET SCRUB





Nak kulit muka fresh,pinkish dan smooth? Jom try guna LOLLY'S PINK..
scrub utk muka dan bibir..
Seminggu tu guna 2 atau 3 kali je..bukan susah pun..sapu kat muka dan bibir,urut perlahan dan rasai kelembapan semulajadi hanya dalam masa 5 minit sahaja..







HARGA PASARAN
 

RM 56 SM/ RM 60 SS


Tuesday, November 4, 2014

GARCINIA BURNER - KURUS DALAM MASA 15 HARI

GARCINIA BURNER - KURUS DALAM MASA 15 HARI

HARGA Promo Imanherbs

RM 75.00 

(1BOTOL/30 BIJI)


FREE POSLAJU SELURUH MALAYSIA

SMS/WHATSAPP 0126487000
EMEL: CTNADZ00@GMAIL.COM

Penat kawal MAKAN perut tak kempis2 juga?
LEMAK terus berkembang biak membesarkan punggung, lengan dan peha?
Baju seluar tukar saiz lebih BESAR tiap kali raya?
Kawan kutuk badan macam anak gajah terlepas Zoo Negara?
Tiada masa bersenam tapi berharap nak KURUS juga?

Ayuh.. usah putus asa! Cuba dulu GARCINIA BURNER..
Tidak mustahil anda hilang 5 - 10 kg sebulan rilek2 saja !!



PRODUK BARU!!! CONFIRM KURUS DLM 15 HARI!!!
MUDAH, CEPAT & BERKESAN!!
PENURUNAN BERAT BADAN DALAM MASA 15 HARI 
“Bukan Janji Tapi Pasti”

Memperkenalkan GARCINIA BURNER (GB)!!

* Tanpa perlu berlapar.
* Tanpa perlu senaman.
* Tanpa perlu senak perut.
* Sesuai untuk lelaki dan wanita.
* Tiada kesan sampingan seperti pening, letih, mengantuk, mual, angin, sukar tidur malam, sembelit, jantung berdebar dan gangguan hormon.




* Supplement perlangsingan NO.1 di Germany.
* Mendapat pengiktirafan sebagai supplement perlangsingan terbaik di seluruh Eropah.
* Dipersetujui oleh seluruh ahli-ahli FARMASI di Eropah.
* Formula oleh Dr. Oz dengan 100% bahan semulajadi.
* Halal dan dijamin selamat!!!


HARGA BORONG TERENDAH!!
10 PCS RM750

5 KANDUNGAN UTAMA GARCINIA BURNER


✔ Garcinia Combogia
✔ Orange Peel Guarana
✔ Aloe Vera
✔ Hoodia
✔ Green Tea

KEBAIKAN GARCINIA BURNER

✔ Melancarkan dan membaik pulih peredaran darah
✔ Membuang toksin dalam tubuh
✔ Menghalang pembentukan lemak
✔ Mengawal berat badan
✔ Mengurangkan dan mengawal selera makan
✔ Mengurangkan kolestrol
✔ Menambah tenaga
✔ Mengurangkan asma serta lelah
✔ Melancarkan peredaran darah ketika haid
✔ Menstabilkan hormon 



CARA PENGAMBILAN GARCINIA BURNER



BERAT 50 KG - 59 KG
✔ Memadai makan 1 biji/sehari sebelum sarapan pagi

BERAT 60 KG - 70 KG
✔ Makan 2 biji/sehari 
✔ Ambil 2 biji sekali pagi atau ambil 1 pagi dan 1 malam sebelum pukul 7 malam

BERAT 70 KG DAN KE ATAS
✔ Makan 3 biji /sehari
✔ 2 biji pagi dan 1 biji malam sebelum pukul 7 malam (bergantung kepada ketahanan badan seseorang)

ALERT!!

✔ Lebihkan minum air suam, agar proses 
pembakaran lemak berjalan lancar dan cepat
✔ Jauhkan dari minuman seperti air kelapa, 
air limau, teh O dan minuman sejuk
✔ Kurangkan juga makanan berminyak


HARGA BORONG TERENDAH!!

10 PCS RM600
Percuma Poslaju Seluruh Malaysia
sms/whatsapp 0126487000


HARGA PASARAN

RM 130.00 SM/RM 140.00 SS

HARGA Promo Imanherbs

RM 75.00 

(1BOTOL/30 BIJI)


FREE POSLAJU SELURUH MALAYSIA

SMS/WHATSAPP 0126487000
EMEL: CTNADZ00@GMAIL.COM
TESTIMONI
















HARGA BORONG TERENDAH!!

10 PCS RM600
Percuma Poslaju Seluruh Malaysia
sms/whatsapp 0126487000


HARGA PASARAN

RM 130.00 SM/RM 140.00 SS

HARGA Promo Imanherbs

RM 75.00 

(1BOTOL/30 BIJI)


FREE POSLAJU SELURUH MALAYSIA

SMS/WHATSAPP 0126487000
EMEL: CTNADZ00@GMAIL.COM

Tuesday, September 30, 2014

Salju White

SALJU WHITE




Salju White merupakan minuman anti-penuaan yang diformulasi khusus untuk membantu mencerahkan kulit dari dalam seterusnya membantu mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata di samping kaya dengan khasiat dari sumber semulajadi yang berupaya mengatasi masalah jerawat, jeragat, kedutan dan kulit kusam seterusnya menyerlahkan lagi keremajaan dan keanggunan kulit anda.
Salju White dilengkapi dengan khasiat sel stem dari sumber pelbagai jenis tumbuhan dan buah-buahan seperti Rosentech atau bunga mawar Alpine yang diperoleh dari tanah tinggi Switzerland bersama buah epal, oren dan beri campuran yang terbukti kaya dengan antioksidan yang mampu menentang penuaan kulit di samping melindungi kulit daripada kerosakan akibat radikal bebas, pencemaran toksin mahupun pancaran radiasi ultraviolet (UV).
Ia juga sarat dengan kebaikan soya dan kolagen marin yang berfungsi meningkatkan keanjalan kulit seterusnya menjadikan kulit anda tampil lebih muda dan bebas daripada kesan penuaan seperti kedutan dan garis-garis halus.
Kandungan: 14 sachet

KHASIAT SALJU WHITE

  •          Mencerahkan kulit secara semulajadi
  •          Meningkatkan keanjalan dan kelembutan kulit
  •          Mengekalkan kelembapan kulit
  •          Menyerlahkan keremajaan kulit
  •          Mengecilkan liang pori
  •          Menentang penuaan kulit
  •          Memudar dan menghilangkan kesan kedutan, jeragat dan garis-garis halus
  •          Mengatasi masalah jerawat, pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata
  •          Mengatasi masalah kulit kusam, kering dan berminyak
  •          melindungi kulit daripada kerosakan akibat radikal bebas, toksin mahupun radiasi ultraviolet (UV)

KANDUNGAN SALJU WHITE

Sel Stem Mawar: Bunga mawar sememangnya berkesan untuk menyegarkan tubuh badan di samping menyerlahkan seri kulit dimana ia membantu mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit yang berminyak. Di samping itu, bunga mawar turut berperanan mengatasi kerosakan dan mengekalkan kesihatan rambut di samping meredakan tekanan.
Sel Stem Epal: Sel stem yang terkandung di dalam buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
Sel Stem Manggis: Manggis sememangnya kaya dengan vitamin C yang bersifat antioksidan bagi mencegah kerosakan sel, menentang proses penuaan dan serangan kanser, di samping membantu mengatasi masalah jerawat, kulit berminyak dan kulit kering serta menggalakkan pemulihan sel kulit seterusnya membantu memelihara kehalusan dan kecantikan kulit.
Kolagen Marin Terhidrolisis: Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.
Arginine: Arginine adalah sejenis asid amino yang berupaya menggalakkan penghasilan kolagen di dalam tubuh badan, mempercepatkan pemulihan luka, di samping melambatkan proses penuaan sekaligus menyerlahkan keremajaan kulit.
Ornithine: Ornithine merupakan sejenis asid amino yang bukan sahaja mampu menyingkirkan toksin yang boleh menjejaskan kecantikan kulit mahupun tahap kesihatan, malah ia turut berupaya melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya meningkatkan keanjalan dan keremajaan kulit.
Kulit Kayu Pain (Pine Bark): Menurut kajian pakar, kulit kayu dari pokok Pain ini sememangnya berkesan untuk menyihatkan kulit serta meningkatkan kelembapan dan keremajaan kulit.
Kulat Putih (Tremella Fuciformis)Kulit putih mula ditanam di China pada kurun ke-19 dan sering digunakan sebagai bahan kosmetik oleh wanita di negara itu selain di Jepun untuk mengekalkan kelembapan kulit. Kulat putih bersifat antioksidan yang mampu menentang radikal bebas di samping turut membantu menghilangkan kedutan dan garis-garis halus pada kulit untuk menyerlahkan keremajaan wajah.
Beri Campuran: Kebanyakan beri seperti blueberi, bearberi mahupun elderberi ternyata kaya dengan antioksidan dari sumber vitamin C, anthocyanin dan asid ellagik yang berupaya melindungi kulit daripada kerosakan akibat radikal bebas, toksin mahupun radiasi ultraviolet (UV) seterusnya membantu mengekalkan keremajaan kulit.
Soya: Soya kaya dengan protein, serat dan vitamin E yang berperanan mengekalkan kelembapan kulit  menggalakkan pertumbuhan dan pemulihan tisu kulit yang baru dan sihat seterusnya membantu menyerlahkan keremajaan dan kecantikan kulit. Selain berupaya menyingkirkan minyak berlebihan dari lapisan kulit yang dapat membantu mengurangkan penghasilan jerawat, soya juga mengandungi phytoestrogen yang berperanan menggalakkan keanjalan kulit seterusnya membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan, geris-garis halus dan jeragat.
Oren:Khasiat buah oren tidak terhad kepada kesihatan jasmani sahaja, malah buah yang kaya dengan vitamin C ini sememangnya baik untuk kecantikan kulit. Ia tinggi kandungan antioksidan yang mampu menentang radikal bebas seterusnya membantu mencegah penuaan kulit di samping berupaya menyingkirkan sel kulit mati serta mengatasi masalah jerawat, bintik-bintik hitam dan kulit kusam. Oren juga berkesan untuk mengekalkan kelembapan dan ketegangan kulit, mengecilkan liang pori serta mengecilkan liang pori seterusnya memelihara kehalusan kulit di samping membantu mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata seterusnya membantu mencerahkan kulit.
Fruktosa (Fructose): Fruktosa merupakan gula yang bersumberkan buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan. Fruktosa berfungsi menambah rasa manis di dalam sesuatu produk makanan dan minuman tanpa mengakibatkan peningkatan atau pengurangan tahap gula dalam darah secara mendadak

CARA PENGGUNAAN SALJU WHITE

  •      Untuk 2 minggu pertama, ambil 2 sachet setiap hari diikuti 1 sachet sehari untuk minggu                seterusnya.
  •      Bancuh 1 sachet Salju White bersama 150 ml air kosong dan ambil sebelum waktu makan.
  •      Simpan produk ini di tempat yang dingin dan kering.
  •      Jauhkan dari pancaran terus cahaya matahari.
  •      Tidak digalakkan untuk ibu mengandung.