Monday, October 28, 2013

Vakoou Amerika Original

Vakoou Amerika Original "Lelaki" sebenar


Vakoou – Pemantapan Ke”Lelakian” Alaf  Baru

Beli Online Sekarang Hanya

RM250 RM89 

*Free Poslaju Seluruh Malaysia


ImanHerbs.com JUAL hanya YG ORIGINAL Dari Amerika!!

Bukan Dari China

*Disebabkan kami Import sendiri maka imanherbs.com berikan Harga Terbaik Hanya untuk Anda!Berhati-hati dengan vakoou Amerika Tiruan buatan China!

Beli Menggunakan Kad Kredit?Klik di Sini Sekarang

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lebih Jimat dengan belian 3 unit Hanya

RM750 RM280 (Free Poslaju)

Bayar dengan Kad kredit?Klik Sini!

*Disebabkan kami Import sendiri maka Harga Terbaik Hanya untuk Anda!Berhati-hati dengan vakoou Amerika Tiruan buatan China!

ImanHerbs.com JUAL hanya YG ORIGINAL Dari Amerika!!

 
Imanherbs menjual Vakoou Amerika Original!! Berikut Perbezaan Vakoou Amerika Original dengan Vakoou Amerika dari China.


Vakoou Amerika Original:
1.Tidak akan ada sebarang tulisan Cina pada mana-mana bahagian packaging mahupun pd seluar.
2. Tulisan Vakoou HANYA pada bahagian pinggang di sekeliling pinggang.
3. Tag pada seluar ada 2 jenis TERMASUK tulisan MODAL.
4. Kualiti kain dan infra magnetic pada seluar adalah sangat memuaskan.
5.Harga jualan adalah berpatutan dengan kualiti Vakoou

Kotak Vakoou Amerika Tulen_tanpa Tulisan Cina

Kotak Vakoou Amerika Tiruan dengan Tulisan Cina


Kotak Vakoou Amerika Tulen_tanpa Tulisan Cina

Kotak Vakoou Amerika Tiruan_dengan Tulisan Cina

Beli Online Sekarang Hanya

RM150.00 YG ORI (Free Poslaju)

Kotak Vakoou Amerika Tulen_tanpa Tulisan Cina


Vakoou Tiruan-Tulisan hanya 1 di bahagian hadapan dengan bahagian belakang hanya kosong


Vakoou Amerika Asli - Tulisan Vakoou di sekeliling pinggang


Tag Modal dan Logo rasmi Vakoou di vakoou Amerika Asli



Beli Online Sekarang Hanya

RM250 RM99 (Free Poslaju Seluruh Malaysia)

ImanHerbs.com JUAL hanya YG ORIGINAL Dari Amerika!!

Beli Menggunakan Kad Kredit?Klik di Sini Sekarang

*Disebabkan kami Import sendiri maka Harga Terbaik Hanya untuk Anda!Berhati-hati dengan vakoou Amerika Tiruan buatan China!

SAIZ PINGGANG:

25-30 inci saiz M
30-33 inci
saiz L
34-36 inci
saiz XL
37-39 inci
saiz XXL
40-50 inci
saiz XXXL



*Untuk pengesahan pembayaran sila terus sms kepada 019-564 5000 atau emel kepada ctnadz00@gmail.com butiran berikut:
nama,bank,tarikh/masa pembayaran,jumlah dibayar,kod item yang dibeli,nomb hp,alamat penuh


cth: azli, cimb, 26/3/2011,1411,rm180,VA2,0195645000, No 8, jalan haji ahmad 8, taman greenwood, gombak,53100 Kuala Lumpur

Lelaki masa kini yang sibuk bekerja keras siang dan malam tanpa memikirkan kesan jangka panjang daripada aktiviti yang dilakukannya sekarang akan memberi impak yang besar terhadap masa depan mereka di masa akan datang. Dewasa kini, masyarakat memang ghairah dengan penggunaan gajet berteknologi tinggi seperti telefon bimbit. Kita sedia maklum mengenai kesan radiasi yang dijana dari penggunaan telefon bimbit apatah lagi para lelaki amat gemar menyimpankannya di poket-poket seluar tanpa menyedari ianya berdekatan dengan senjata lelaki.Dalam situasi ini, VAKOOU bertindak sebagai  penjaga senjata lelaki



VAKOOU melalui penciptaan berinovasi tinggi dengan menggunakan bahan gentian magnet berkuasa tinggi (astronomic magnetic fiber material), dibalut menggunakan gentian buluh Nano berteknologi magnetik. Gentian terpiuh menjalinkan antara dengan anion fiber dan infrared. Daya magnet ajaibnya akan meresapi ke kelenjar dan seterusnya menghapuskan bakteria dan anti-radang, menghapuskan juga penyakit prostat dan penyakit kerap buang air kecil, sakit belakang, gejala-gejala kelesuan dan keletihan.


VAKOOU melalui kaedah jahitan 3D benar-benar mengambil kira kepada rekabentuk dan struktur badan manusia. Reka bentuknya direka bagi membenarkan zakar dan testis mempunyai ruang yang selesa bagi organpembiakan.

Khasiat Vakoou:

-          Berfungsi sebagai agen anti-bakteria dan membunuh bakteria,
-          meningkatkan peredaran darah,
-          menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar,
-          menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki,
-          24 jam mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel,
-          menguatkan fungsi buah pinggang,
-          menyuburkan sperma,
-          mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal,
-          mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia),
-          meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang,
-          menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.

AMAT BERMANFAAT KEPADA:
-          Penghidapi penyakit kelamin yang disebarkan melalui hubungan seks di antara pasangan yang telah dijangkiti kuman,
-          kencing tidak lawas, sakit, bengkak,
-          keluar lendir dari salur kencing dan bengkak salur epididymis (salur dari buah zakar ke batang zakar),
-          gatal (Pubic Lice) dibahagian kulit kemaluan,
-          kudis buta (Sacabies) boleh berlaku di mana-mana bahagian badan dan juga kawasan lipatan badan.
-          Gejala-gejala termasuk gatal (lebih lagi waktu malam),
-          ruam dan bintik-bintik hitam, chlamydia, sifilis, dan gonorrhoea.
-          Lelaki normal sihat untuk kelangsungan dan kemantapan seksualiti.


DICADANGKAN KEPADA:

Lelaki berusia 16 tahun hingga 85 tahun.


Cara Pemakaian & Basuhan

CARA PEMAKAIAN

VAKOOU yang direkacipta khas oleh PAKAR dan SAINTIS, menyediakan ruangan khusus untuk batang zakar dan buah zakar. Pastikan kepala zakar sentiasa dihalakan ke atas, asingkan batang zakar dari buar zakar untuk memaksimakan keberkesanan magnet terhadap batang zakar.

CARA BASUHAN

  • JANGAN basuh dengan mesin membasuh.
  • JANGAN menggunakan bahan peluntur semasa membasuhnya.
  • JANGAN mengeringkannya dengan alat pengering.
  • JANGAN sterika.
  • JANGAN jemur di bawah matahari.


Cara Membasuh :
  1. Gunakan air suhu bilik (bawah 30ºc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
  2. Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
  3. Jangan merendam VAKOOU dalam bahan pencuci.
Testimonials


wan: saya sarankan belilah vakoou ni. Lepas 1 bulan pemakaian saya rasa prestasi sexual meningkat.mmg berbaloi n jimat sbb beli sekali je,kalo power root kena minum hari2..heh

zam: pinggang saya dulu sakit...lepas pakai vakoou 1 minggu mcm dh xde lagi sakit pinggang.TQ

Lim: i feel good when i start to wear it..very satisfied.

Pak Akob: o.k r.. lpas pancut pun tepacak lagi..cam xcaye.hikhikhik.. terasa perbezaannya

Zed: bangun pagi adikku segar kuat & sihat..dia bangun dulu sblm aku bangun.awang kena hari2 pakai .sy beli 4 unit so xde masalah la nk pakai hari2..

spider: mantop!! isteri sy kasi 100 markah...:)

botak hitam: Betul TT...dh 2 minggu pakai baru rasa power skit..betulah apa yg admin cakap sb dia bukan ubatan kesan cepat..

Fendy: Wah!! Bangun pagi "dia" yg bangun dulu...hehe.. xpayah kejut..hikhik..

razee: Masalah kencing xlawas Alhamdulillah dalam masa 3 Minggu kencing sy sudah mulai lawas ..Saya ingin berkongsi dan syorkan pada rakan2 sb sy dah guna..

azroy: sejak menggunakan vakoou selama 2 minggu saya dapat rasakan zakar lebih keras dan mampu extra time,pinggang sy dulu sakit kalo duduk lama kt opis skarang rasa kurang skit.

EMPAT PERINGKAT KEHEBATAN DAN KEAJAIBAN VAKOOU

Peringkat Pertama:
Menggalakkan Sistem Peredaran Darah
Vakoou Amerika terdiri daripada 16 ruang kutub magnet yang berbilang dengan bersertakan medan magnet angkasa lepas yang berlapisan synergism (kesan ubat) yang dapat menggesa dan meningkatkan sistem peredaran darah dalaman zakar, merangsang perembesan hormon maskulin (kelelakian) dan testosterone, serta meningkatkan kekuatan sel-sel pembiakan lelaki. Vakoou Amerika mempunyai fungsi pensterilan yang kukuh dan mampu untuk melenyapkan bahagian pembiakan yang bersepara toksik, melindungi saluran-saluran darah, memecutkan pergerakan sel-sel, menyebabkan pengembangan pusat kelenjar zakar dan penjanaan semula sel di samping mewujudkan ruang alam sekitar.


Peringkat Kedua: Pergembangan zakar secara pantas
Vakoou Amerika menggesa sistem peredaran darah dalaman zakar dan peningkatan sistem badan secara keseluruhan. Ini adalah disebabkan peredaran darah yang lancar dapat membekalkan nutrisi yang mencukupi dan komprehensif kepada sel-sel, menggalakkan pertumbuhan pembiakan sel, melindungi sel-sel secara rapi dan pada masa yang sama mendorong perembesan testosterone serta membaiki tisu-tisu menua dan cedera. Kesemuaan ini akan menyebabkan zakar cepat berkembang dengan jangkaan dua kali ganda lebih panjang dan lebih tebal daripada sebelum ini, seterusnya menambahkan rembesan hormon, mengembangkan tisu-tisu lembut zakar dan akhirnya kesan pertumbuhan zakar yang ketara akan didapati apabila menjalankan hubungan seks, badan juga semakin penuh semangat. Masa penyelenggaraan akan lebih panjang, cepat dan lebih bertenaga.


Peringkat Ketiga:
Memperkuat Kuasa Maskulin
Vakoou Amerika berkesan untuk menghapuskan bahan-bahan bertoksik daripada proses metabolisma badan manusia di samping menguatkan kecerdasan testis, Vakoou Amerika mempunyai reka bentuk struktur ruang yang unik terutamanya untuk pemulihan rembesan hormon, mengukuhkan kesan pengembangan badan zakar dengan mewujudkan sokongan untuk pertumbuhan masa depan dan berkesan dalam pencegahan ejakulasi pramatang, mengukuhkan kekuatan fizikal maskulin, pusuan dinamik dalam kuasa renal. Vas deferens tidak tersekat, menambah kemandirian dan kekuata sperma, membiarkan lelaki mempunyai lebih banyak keyakinan diri, keupayaan seks semakin meningkat. Oleh itu, zakar akan menegak secara semula jadi pada waktu pagi dan bermulanya pengalaman yang anda tidak pernah alami dalam kehidupan seks anda.


Peringkat Keempat:
Mengembalikan Keupayaan Seks Secara Menyeluruh
Keseluruhan prinsip reka bentuk struktur Vakoou Amerika adalah berdasarkan lapisan kemagnetan angkasa lepas dan ruang kemagnetan luaran. Ini membenarkan badan rongga span zakar mengembang secara sepatutnya serta membolehkan darah mengalir lebih lancar di dalam zakar. Oleh itu, saiz zakar akan meningkat secara ketara. Pertumbuhan panjang zakar dijangka akan mencapai sehingga 15-35% dan masa pengembangan dan penyelengaraan akan dipanjangkan. Selain itu, keupayaan buah pinggang akan meningkat secara ketara di samping peningkatan keberkesanan dari segi kekuatan fizikal badan. Ia juga mendorong zakar mengembang secara tiada tandingan dan sekali gus mengatasi masalah ejakulasi pramatang atau mandul serta meningkat keupayaan seks secara menyeluruh, kebahagiaan hidup telah dibentangkan di depan anda kini.

ImanHerbs.com JUAL hanya YG ORIGINAL Dari Amerika!!

Harga Promosi 2012

Package 1
* 1 unit Vakoou America Genuine
*  Percuma Poslaju

Harga: RM260
Anda hanya bayar

Beli Online Sekarang Hanya

RM250 RM89 (Free Poslaju Seluruh Malaysia)

YG ORIGINAL Dari Amerika!!Bukan Dari China

*Disebabkan kami Import sendiri maka Harga Terbaik Hanya untuk Anda!Berhati-hati dengan vakoou Amerika Tiruan buatan China!

 

Beli Menggunakan Kad Kredit?Klik di Sini Sekarang


Package Combo  VV
* 1 unit Vakoou America Genuine
 * Percuma Poslaju
* 1 botol Vimax  Canada Original

Harga: RM460
Anda hanya bayar
RM250


YG ORIGINAL Dari Amerika!!

Bukan Dari China


SAIZ PINGGANG:

25-30 inci saiz M
31-35 inci
saiz L
36-40 inci
saiz XL
41-45 inci
saiz XXL
46-50 inci
saiz XXXL



Pakej Pengedar

minima belian 10 helai (bole campur2 saiz) - RM80 sehelai

minima belian 30 helai  (bole campur2 saiz) - RM60 sehelai


minima belian 60 helai  (bole campur2 saiz) - RM45 sehelai

*Untuk pengesahan pembayaran sila terus sms 019-564 5000 atau emel kepada ctnadz00@gmail.com butiran berikut:
nama,bank,tarikh/masa pembayaran,jumlah dibayar,item yang dibeli,nomb hp,alamat penuh

8 comments:

  1. betul ke ada vakoou america dr us.setakat yg saya search di internet,x jumpa pun vakouu dr america.hanya dr china.iklan dlm you tube pun ada tulisan china.model pun org china.cuba explain.

    ReplyDelete
  2. mmg yg kami jual skang yg ori.Mmg ada yg claim yg tulisan cina tu ori tp kalau tuan-tuan letak sebela2 yg tulisan cina dgn yg ori nih.....kite dh bole compare dgn tgk kualiti material yg digunakan.kenela bijak bile memilih yea.:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. yeke ni ori...???npe harga rm99....sdgkan byk laman web lain harga stndard rm150...
    PLEASE EXPLAIN!!!

    ReplyDelete
  5. yg mne yg ori, ni???? tkut duit hbis cm2 je...

    ReplyDelete
  6. saya di Indonesia, bagaimana cara pembeliannya? tolong jelaskan!

    ReplyDelete
  7. Memang penggunaan Celana Vakoou sangat bermanfaat ^_^
    Terima Kasih.

    Salam,
    celana Vakoou
    Vakoou Murah

    ReplyDelete